onsdag 17 februari 2010

Jag är slö och likgiltig


Borde städa men vill inte , om det ändå kom någon och hälsa på! då är det alltid lättare att komma i gång med dammsugningen.TRÖTT

Föresten är påsen till Snabeldraken full,,,så "ORKA"
Det kan vi ta i morgon Jag är en mästare på att skjuta problemen framför, inte så nobelt och beundransvärt kanske, men vi har alla våra brister och det här är ett av mina.

På jobbet därimot är jag tvärt om, jag gör saker direkt utan att blinka, skjuter aldrig upp något och är inte lat.

1 kommentar:

  1. Så där är ( var, medan jag fortfarande jobbade )
    jag också.
    Alla på jobbet trodde nog att jag var pedant, och att allt var i hyperordning här hemma. =D
    Så har det ju aldrig varit.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.