onsdag 10 februari 2010

Jag Har Skottat lite Snö Idag


Nu är det bara några dagar kvar tills andra deltävlingen, SPÄNNANDE ! det ska bli kul
händer inte så värst mycket roligt just nu, det snöar, är kallt ,man är trött jämt och ständigt.men då plötsligt så sprakar det till i tv och MELODIFESTIVALEN förgyller lördagen med Fest musik och Färg-sprakande kläder.I LOVE IT!
Vart så sugen att se mer i lördags så jag kollade in Norges festival på nätet ,dom har en lika påkostad festival som vi, kul
Länder som säger att det inte är så stort med festivalen ,tycker jag borde tänka om,
Varför vad med om man tycker det hela är trist ?

Bäst Hittills Är Paus showen med Nanne och Pirreli Förutan tävlan tyvärr, Men det kommer Mera.

Jag har en snöhög utanför mig som bara växer,,,Den är mycket större i verkligheten än på bild ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.