lördag 27 februari 2010

Om jag bara kunde,,, drömma ! men det kan jag inte.
Om jag vågar att tro på tanken,men det gör jag inte.
Jag står här kvar i snömodden och vinkar av dom som reser
-Ha så trevligt nu, hoppas solen inte bränner, det ska vara varmt i havet säger dom som vet ,Hej då
"Drömm är drömm och saga saga,drömmer det gör blott dom svaga.".


När jag var 7 år blev jag bjuden på ett födelsedagskalas, en i klassen skulle ha fest hemma, och jag fick köpa en present , när jag ringer på öppnas dörren och en av "klasskompisarna" säger -Du får inte komma in. sedan smäller dörren igen och jag står där i trapphuset och hör skratten bakom dörren, ballongerna som sitter fasttejpade på ytterdörren gungar och jag vill bara försvinna,

Presenten bränner i mina händer ,skammen att inte få vara med bränner i mitt bröst.
jag står kvar i snömodden...Inser att det är inte jag som ska skämmas, Förlusten är deras, Jag är 7 år och försöker vända detta till något bra.

2 kommentarer:

  1. Vad hemskt det måste ha varit !
    Barn kan vara grymma !

    SvaraRadera
  2. Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks!

    Also visot my website :: skin care physicians

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.