lördag 13 mars 2010

Anna Bergendahl



Vad ska man säga Hon är en STJÄRNA,helt underbar i sin person och rösten är unik,här är hennes debut i IDOL ,
Nu jick hon och vann Melodifestivalen också...Men det var synd om Pernilla tycker jag. Hon äger festivalen och låten Pernilla tävlade med trodde jag skulle komma bland dom 3 i toppen,...Men inte SIST ! Jag har så FELmusiksmak!!!

Pernilla när du läser detta "" du var bäst det är inte lätt att tävla som vuxen i detta barnprogram som "Melodifestival Idol light" har blivit , Under 20 och du får röster.Mobilgenerationen Ringer och sms:ar in , Jag orkade inte ens gå upp ur soffan och leta fram mobilen...så vi får väll skylla oss själva att det vart som det blev !
Men Pernilla! Du är i alla fall förebilden för våra nya artister Du är bäst .

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också Pernilla, och Elin som är så ung tyckte den skulle vinna.
    Jag tror vi har större chans ute i Europa med Anna, och jag gillar den låten också !
    Sen gillar jag ju låten Manboy också, men den tycker Elin är bara skit... =D
    Det är jag som har yngst musiksmak här i huset.

    SvaraRadera
  2. Mats, din inställning är suverän :))
    Pernilla är en orolig artist i mångt och mycket, verkligen proffsig, men vet du vad, jag tror vi behöver något nytt, som lilla Anna då tex. Hennes röst är unik och med hennes otroliga utstrålning och ödmjukhet så hoppas och tror jag att Europa faller för henne.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.