tisdag 2 mars 2010

Ansikten

Jag tycker om ansikten, människors ansikten är så intressanta, dom säger så mycket
Jag skulle kunna samla på ansikten.
Gick igenom mina bilder på datorn och upptäcker att jag faktiskt samlar(omedvetet på bilder av ansikten)

En okänd Leornadi da vice målning av en ung flicka, nyligen upptäckt Ett ansikte som helt fascinerar mig i sin rena skönhet.

Eller denna bild sent 1800 tal, Brottsarkiv foto från Danmark Flickan heter Karen skyldig till Lösdriveri och fylla.
Denna kvinna har ett berättande ansikte , man blir nyfiken och vill veta mer.


Tutankamons farfars-far Nästan två meter stor hittades nyligen i öknen , den har styrka och kraft , nästan överjordisk i sitt anlete. han ler emot mig och tycker det är kul att vara mystisk för oss.

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att man lätt facineras av ansikten :) härlig samling du har!

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.