lördag 20 mars 2010

det är en svag doft av vår i luften ,





Tog några stapplade steg ute i dag , har hostat hela natten och feberfrossat med dålig sömn .
Bestämde mig för att gå ut och möta våren, men den hade inte kommit.
Eller är den på väg ? Det rinner från taken , och bäckar utav smältvatten har bildats överallt där jag försöker gå torrskodd fram på min promenad .



Jo men visst är det en svag doft av vår i luften....
eller så är det all hundskit som tinar .Det var skönt att komma ut i alla fall . ska försöka hålla mig på benen i kväll, ja i alla fall i soffan.

1 kommentar:

  1. He, he...
    Det doftar nog både vår och hundskit !
    Härligt är det i alla fall att det smälter undan !
    Men hur har du gjort med bilderna ?
    Jag ser inte den ena, för att en annan ligger uppepå...
    Fortsätt krya på dig !
    Jag är så jäkla trött att jag ska lägga mig, men jag är i alla fall inte sjuk !

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.