måndag 29 mars 2010

Kommer du i håg ELDORADO

I nostalgi tankarna Sitter jag just nu I en gammal lila plysh soffa i ett stort trähus Jag röker och dricker Aourora ett billigt rödvin på bordet ligger det en navkappsel från en raggarbil som jag har snott , den fungerar som troffe och askkopp
Jag har rött spretigt hår och gillar sex pistols/electrik banana band /ACDC/Liza minneli/Zara leander/ELO/Iggy pop/Dolly parton/Girl school ........Helt galen musik blandning
Jag har ett avsnitt inspelad av Eldorado Nattens nöjen och stjärnornas musik med Kell Alinge från
24/2 1981 på två CD skivor


Det är helt underbar tidsresa till tidigt 80 tal,Musik Filmnyheter och prat,intervjuer mm
Sitter och lyssnar på det just nu,Rökfri och med ett glas Slemmlösande tabletter. Hör av dig om du vill ha en kopia på Eldorado från 1981 Det fixar jag gärna.

1 kommentar:

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.