fredag 5 mars 2010

Vem är jag


Och vem är jag?
Jag är en bluff , jag till och med lurar mig själv Är så rädd att någon ser vem jag är.
På dagen går det bra men när natten kommer då kryper ångesten fram
försöker bemästra den så gott det går,
Så kände jag för ca 15 år sedan, men nu har jag kommit ikapp mig själv,
fortfarande kan jag vakna kallsvettig på nätterna men det är inte farligt längre.
jag vet vem jag är,det är bra nu.

Det där kunde ha varit jag
det är aldrig lätt att prata om känslor och man blir betraktad som svår och missmodig .

Det ska vara små kattungar och heminredning man skriver om i bloggar,
Det vill man läsa om ,Men jag vet inte?
Vet inte vad jag ska skriva! om jag inte tar upp det som jag tycker är viktigt.


1 kommentar:

  1. Helt rätt Matts, jag tycker om det du skriver verkligen. Man skall ju inte vara någon eller något man inte är, bäst att vara som du ÄKTA för det tycker jag att du är.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.