torsdag 22 april 2010

Min väg

Var tvungen att gå på gatan i morse

jag menar inte att jag säljer min kropp utan att det var så mycket snö modd på trottoaren så när jag skulle till jobbet i morse fick jag vackert gå på gatan, där det var någorlunda snö fritt



Inte ens barnen blir glada av det här

Mina tussilagos och blåsippor som precis tittat upp för att säga hej hur går det för dom ?
Var ska vår fjärilarna landa på nu ?
Hur tänkte dom nu ?



Till Minnet av dig min vår tussilago, så frysen täckt av decimeter djup snö.

1 kommentar:

  1. Tussilagona är allt ena starka rackare de, så de klarar sig nog fint !
    Här är i alla fall snön borta igen, och det är nog lika hos er kan jag tänka mig.
    Fjärilarna sätter väl sig bara ned och sover när det blir så där. - De har väl vanan inne, efter att ha sovit hela vintern, så de klarar sig nog de med !
    Men visst känns det väldigt onödigt !

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.