söndag 27 juni 2010

Nu ! är det bara en vecka kvar....till semestern

Ska jobba 5 dagar nu Sedan kan jag ta ledigt,
Vi ska göra,,,INGETING på hela semestern helt utan Planer det är så skönt,
Bara att vakna upp på morgonen och tänka vad ska man göra i dag ?
Fiska lite eller läsa en bok,Ta en picknick frukost i det gröna. åhh jag tror jag sover hela dagen istället.

Ska hälsa på lite vänner i alla fall, ta en tur till Tärnsjö Ett ställe där mina tankar går är denna lilla ort, som har givit mig så mycket

Har mina bästa vänner från Tärnsjö, mina finaste minnen , och min flickvän hittade jag där.

Jo till Tärnsjö måste jag på min semester, men det är nog det ända måsten jag har nu i sommar.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra semester tycker jag !
    Och bara ett enda måste, och det är ett väldigt bra måste också ! ;)
    Vilket fint kort på Nette !

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.