fredag 24 september 2010

Jag är en av dom sju dvärgarna

Av dom sju dvärgarna  så är jag Trötter ! Helt utmattat av en pågående höst och en tung vecka.eller
nej vänta nu ...

Jag är Blyger! vågar inte riktigt inför människor att showa dansa och sjunga fast jag vill.

Kanske mera som Prosit ! Kanske?  jag snorar och nyser i dessa förkylnings tider.aaaatjooo .

Butter ! JA det är nog jag det.   vart väldigt besviken i detta val, nu när jag äntligen hade bestämt mig .sur man känner sig.Butter liksom...



Men nu när jag tänker efter,,, Toker passar bättre in på mig Jag är helt crazy FREDAGS CRAZY


Glader det är nog jag det, det är så kul att få leva just nu och arbeta med det jag inte visste var så kul , ..Skolan

NEJ,nej nej ,,Kloker  det är i alla fall jag ! har samlat på mig en livserfarenhet och inser att jag är nog mera lik
Snövit ! vacker ödmjuk och renhjärtad.

6 kommentarer:

  1. Vet inte om du är snövit efter ett så pass långt liv som du ändå hunnit med hittills, men vacker ödmjuk och renhjärtad är du i alla fall !

    SvaraRadera
  2. Tack Askungen, du är förtrollande magisk och helt enkelt underbar .

    SvaraRadera
  3. Myyyyyyyyyycket bra skrivet Matts vi tror att du är den sistnämda. En klok person med fötterna på jorden som vill alla väl. Kram på dig !!!

    SvaraRadera
  4. såååå bra,,, många,,kloka,, tankar,, får mej ofta att småle,,

    SvaraRadera
  5. Mats....som vanligt är du så klok :) jag blir lika glad varje gång jag läser din otroliga blogg :)

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara Kloker med inslag av Glader, men är nog bara Toker :)

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.