lördag 2 oktober 2010

Jag överaskas av hösten

Det är det redan oktober , och kvar  väntar nov-dec på att sluta detta år

Shit vad det går fort !
Jag har saknat sommaren som slutade med sin värme så plötsligt, och inser nu att jag måste börja med att njuta av "hösten" innan den övergår i vinter, det gäller att hinna med.


Jag överaskas av hösten.
Vinter äpplen
Nu samlar tranorna i hop sig för att  tillbringar vintern i de centrala västra delarna av Spanien.
kul för dom,,, jag vill också flyga på  charter till Spanien så här års
När Tranorna flyttar är det 6 veckor kvar till vinter/snö säger dom som vet, och flyger dom högt när dom lämnar vårat frostiga land blir vintern KALL !
Och Tranorna är svår fotograferade i år  när dom lyfter från åkrarna och flyger högt över oss.

4 kommentarer:

  1. Morron ! Oh ja vi har sett massor med Tranor och andra fåglar på gärdet här intill så snart lyfter dom nog mot varmare länder.

    SvaraRadera
  2. När hösten är som den är idag är den min favoritårstid :)
    Men inte när det regnar vertikalt :(

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Jag såg du hade skrivit på min blogg =) Men fattar jag rätt att tatueringen på min arm e typ 3 lijor en film? =) Coolt iaf.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.