fredag 3 december 2010

Jag fick svar från Pernilla Sools som jobbar på OLW

Hej!

Tack för ditt mail.
Jag beklagar verkligen att du har fått en produkt som du inte är nöjd med.
Jag skulle vilja be dig skicka in påsen till oss.
Du behöver naturligtvis inte skicka med allt innehåll, utan det räcker med de gröna chipsen och själva påsen
Vänliga hälsningar

Konsumentkontakt
OLW Sverige AB
Pernilla Sools

Detta är ingen reklamblogg , utan bara jag som skriver om  chips

Jag fick ett mail i dag efter mitt bloggin lägg om  Gröna chips och det var kul.Små gröna chips
Jag har har skrivit till
Olika dags och kvällstidningar, Företag
myndigheter mm i olika frågor
Inte ett svar !

Nu får jag ett mail från Pernilla från OLW det känns som om dom har rätt kvinna på jobbet .
Tack för detta mänskliga bemötande från en jätte koncern som OLW.

1 kommentar:

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.