torsdag 3 februari 2011

Piercing en inte helt oblodig moderevolt

Men snälla , nu vet jag inte vad jag ska ta upp, ett totalt mörker, visst kan man skriva om någon artikel från tidningen, men orka !
Tipsar om att på svt 21,00 kan man tjuvlyssna på dom första bidragen
Missa inte "Smyglyssna med Elsa" varje torsdag kl. 21.00 - 21.30, med start den 3 februari, på svt.se/melodifestivalen


I know,,, ingen ska titta. men tro mig dessa  låtar kommer gå varma hela våren-sommaren på radion
så ni kommer inte undan.

Det blåser upp i Världen Amerikas Snöstormar Australiens regn och lågtryck med starka cykloner och i Egypten där regnar det stenar, en relativt oblodig revolution  än så länge  .


Percing i ansiktet tycker jag ger evigt fula ärr, när man ångrar sin lilla moderevolt  och  tar bort silvret.
                    

 Jag möter dom ärrade unga kvinnorna där dom står i  butiker och receptioner på sina första jobb ,utan sina ringar  stavar och barbells.

Ja ! jag vet det är upp till var och en, men jag tycker bara  att  det blir lite mycket av
"The Zoombie look"



Piercing en inte helt oblodig moderevolt

2 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller en massa piercings, men vi är kanske gamla... :D

    SvaraRadera
  2. Matts ! Du skrev Gubben i lådan vem eller vad är det ????

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.