söndag 4 september 2011

Wildfire

Vi har drabbats hela familjen av förkylningen som går som en löpeld över landet,
Man ser den på jobbet och vänskapskretsen,
Inte minst på detta sociala mediet  "Facebook" så läser man om alla som insjuknar,
från norr till söder drabbas vi samtidigt av feber halsont hosta och  huvudvärk.
Fantastiskt att genom Bloggar och facebook så kan man följa höst förkylningens framfart.


The entire family have become ill "Autumn Cold" has hit us again, and it spreads like  wildfire across the country.
You can see it at work and in oure friendships circles.

Not least in this social media "Facebook" you can see the progress when anyone falls ill,
from north to south in oure country, we were hit simultaneously by fever , cough a sore throat  and headache.
Fantastic that through blogs and Facebook so you can follow the progress of an  autumn cold.

Cold, cold, go away. Quickly!

2 kommentarer:

  1. Vi har klarat oss än så länge peppar peppar!

    SvaraRadera
  2. Testa att tänka "Jag är frisk, jag är frisk. - Förkylningar drabbar andra, men jag är så stark att jag det inte biter på mig." Verkar funka rätt bra..... ;)
    Idag har jag jobbat utan problem, och snuvan har då inte fångat mig än, trots att jag hade rejäla känningar med värk, ont i örat och hosta i lördags.
    Det verkar ha vänt och gömt sig igen. :D
    Krya på er! :)

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.