söndag 9 oktober 2011

Frostnatten

Nu var den här
I natt så svepte kylan in över Månkarbo.

Det knastrade under mina fötter av fruset gräs när jag gick ut med hunden.nu på morgonen.
jag passade på att  fotografera frostnatten som var. och nu blir det bara fler av dom kalla nätterna.

Vi bar upp krukorna med änglatrumpeterna redan i går kväll så nu står dom och värmer sig i badrummet, snyggt ?

Måste ner i förrådet och hitta säcken med vinterkläderna, har inte en aning var jag ska börja leta,
Det var som om jag aldrig trodde det skulle bli kallt igen,slängde ner alla mössor-vantar-jackor i samma soppsäck och bara glömde bort.

5 kommentarer:

  1. Haha... djungel i badrummet :))
    ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Ja även vi har haft frost inatt, :( nu är den hemska vintern på väg eller jag hopps den blir lite mildare än förra året. det är tråkigt o inte kunna fota det fina måste hitta kamean o orken :)

    SvaraRadera
  3. Ja batterierna tog slut mitt i skogen så det var bara att vända och byta och gå ut igen , då kändes det motigt

    SvaraRadera
  4. Hur går den med din Award så? Hämtat den än?
    Kram

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.