söndag 11 december 2011

Årets Kvinnor och Män 2012



Årets kvinnor och män 2012 av proffs fotografen Caroline Roosmark.

Brukar inte ge så mycket till olika organisationer (har levt länge på Ex-min) men nu kände jag mig i alla fall manad

Caroline Roosmarks årliga kalender säljs till förmån för fryshusets projekt "Barn till ensamma mammor".

För nionde året kommer "Årets Kvinnor och Män", kalendern som vill återskapa lite magi i tillvaron. Texter och bilder arbetar med kända sagor, myter och roller som utgångspunkt,  I Årets Kalender blir 12 kända svenskar avbildade på ett magiskt sätt, bilder med,,
Lägg till bildtext

 Sanna Nielsen Jan Malmsjö, Ann Petrén, Marie Fredriksson och Ulrik Munther med flera
Förlåt  Caroline Roosmarks Jag bara lade ut några av dina bilder utan att fråga, men det är inte till mig pengarna går när du säljer almanackerna. och i Mitt kök hänger nu ett ex



Läs mer på: www.fryshuset.se, barntillensammamammor
och www.barnvaktfryshuset.se
Beställ kalendern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.