lördag 28 januari 2012

En dammig Prince


Jag hittade denna skiva bortglömnd och dammig , Nu vart lördagen lite mer guldkantad
En fin balad av Prince innan Purple rain


Prince With you by user4530593
I've held your hand so many times
But I still get the feeling I felt the very first time
I've kissed your lips and laid with U
And I cherish every moment we spend in each other's arms

I guess my eyes can only see as far as U
I only want 2 be with U

We've come so far in so little time
That sometimes I wonder if this is meant 2 be
Sometimes U are so very kind
That the nights U're not with me I'm scared that U're gonna leave

I guess U could say that I'm just being a fool
But I only want 2 be with U

Whoa, I guess U could say that I'm, I'm just being a fool
But I always, always want 2 be with U

4 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR Prince.. eller älskade kanske man ska säga. Längesedan han gjorde ngt...

    SvaraRadera
  2. Svar: Barnböcker.. en av mina drömmar är att skriva/illustrera sådana... Mini är "bara" en figur jag skapa - en figur jag tecknar. För tecknar gör jag... lite då och då... som "terapi" typ.

    Alltså - tomtebloss... du skulle bara veta hur rätt det är som beskrivning av mig... full brand och så plötsligt slut energi - för ett tag. Då måste man tända ett nytt . :-)

    Material i skolan... tja.. vadå? Jag jobbar ju på förskola. Det jag "gör" passar för småttingar. Mattekalender, årstidsbilder... Men behöver du nåt... fråga mig. Om jag har tid så kanske jag kan "fixa nåt"... man vet aldrig... Vad behöver du?

    SvaraRadera
  3. Svar: Mini finns ju annars under kategiron MINI på bloggen
    http://www.candygirl.nu/category/linda-tecknar/mini/

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Prince, Underbar musik!

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.