söndag 19 februari 2012

Elsklingens efterlysning på solglasögon bilder

På begäran ANNAH  med sin blogg Elsklingen efterlyser kort med solbriller på
 http://lifestyleblogs.se/elsklingen/2012/02/19/tank-om-jag-kunde-se-cool-ut/


ANNAH  skriver,,,,

Tänk om jag kunde se cool ut

Jag tycker alla ser så snygga ut i solbrillor, sådär lagom häftiga och världsvana. Själv, när jag väl får på mig ett par liknar jag mest någon slags jättefluga som kommit vilse.
Solbrillor funkar helt enkelt inte på mig men sådana här dagar, när graderna ligger på rätt sida nollan och mössan åkt av, ja då åker de på, flugbrillorna. Gisses så gött det var ute idag!
Vet ni vad, jag skulle vilja se hur du ser ut med solbrillor på! Kan du inte ta en bild och lägga upp på din blogg?! Pretty please =)

VARSÅGOD Jag i  Solglasvisir från en Pilothjälm


2 kommentarer:

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.