lördag 25 februari 2012

I kväll är det en bra kväll för Melodifestival !

Har chips och dipp,några öl som Nette tog hem från Kryssningen,
Och i kväll  är det ett knippe bra låtar som tävlar .
Här är mina Favoriter
Goosbumps Härligt dansant och Gulligdanspop
Why start a Fire, Skönsång bra låt att lyssna till när man relaxar
Dont let me down, Otroligt att jag gillar denna dansbandsgegga, men det finns en musiksjäl i låten som tilltalar mig
80tals  Hårdrock är i mitt blod jag gillar detta,  SNYGGT levererat

Men min favorit i kväll är så klart
The Girl –med Charlotte Perrelli
Hon brilljerar ett sant Musikproffs Jag ställer mig upp och Dansar i kväll till Charlotte
Telefonröster:
099 902 01 (9,90 kr per röst, varav 8,50 till Radiohjälpen)
099 202 01 (3,60 kr per röst)

Lyssna till hela låten den här

http://svt.se/melodifestivalen/20120225135648/alla_bidrag_i_malmo_i_melodifestivalen_2012

1 kommentar:

  1. Jag tittade inte ens på melodifestivalen...Tycker det är synd där är så mycket skräp låtar med.
    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.