måndag 19 mars 2012

Snöstorm igen!!!

Det är vitt igen i Månkarbo, det ville inte bli vår ännu.
I dag började jag skriva brev igen det var faktiskt 35 år sedan sist.
Typiskt att jag som har extremt svårt att skriva ger mig på en sån idiot Ide
Men jag saknar dom handskrivna breven och känslan man fick när man håller i ett brev som någon skickat till en .
Inte alls samma känsla som att få ett Epost!!! DAAAAA


Och så är det nyttigt att göra det man har svårt för
Skriva och läsa har inte legat för mig men om man gör det varje dag så  blir det lite lättare, och inte ett oöverviniligt hinder som det blir om man vänder ryggen till dessa  avskyvärda bokstäver som jag under hela min skolgång tyckte, då  visste man inte vad dyslektiker vad, Läs och skriv svårigheter och OBS klass vart det.

Är du sugen så gå med i min Facebook grupp "
Vi som saknar dom handskrivna breven
Lämna din adress så lovar jag att skicka ett brev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.