tisdag 17 april 2012

Herre gud vad svår vår vi har

Det vill inte riktigt bryta ut, istället blir vi trötta sega och missmodiga
Särskilt tungt kanske det blir för oss som inte lever under ständigt storstads ljus,
När det blir mörkt i Månkarbo Då är det bäst att man har hittat hem innan.
I förra veckan var det en som gick vilse efter solens nergång och kom inte hem förren det ljusna , Vilket mörker !

Men nu börjar dom i alla fall sopa upp sanden . Ibland kan den vara halare än isen på vintern
Nu hoppas jag att sopborstarna borstar bort min sura min också.

4 kommentarer:

  1. Ja nu är den här våren väldigt saktfärdig. Jag vill så gärna att det blir lite värme nu. I lagom dos så det inte smäller till å blir superhett på en gång.

    SvaraRadera
  2. Trodde vi fått vår men idag vräkte snön ner

    SvaraRadera
  3. Nä, men jag hoppas någon annan kan sudda bort sura minen! - Det verkar så otrevligt att få en sån där borste full med sand och hundbajs i ansiktet. ;)
    Kram på dig! Snart blir det ljust nästan dygnet runt ska du se. :)

    SvaraRadera
  4. Haha det har du rätt i Karin , tänkte inte på det .

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.