torsdag 3 maj 2012

I dag bestämde jag mig

för vilka veckor jag ska ha sommar semester, nu ska jag bara snacka med vädergudarna så vi förstår varandra.
 En bort regnad semester har jag varit med om och det var inte roligt, allt snack om regnkläder och att det inte finns dåligt väder bla, bla ,bla, när man jobbat ett år och äntligen tar ur 3 veckor och allt regnar bort blir man bara ledsen i sinnet,
När andra drog till resebyrån för att rädda  semester veckorna  så drog vi till Överskott Bolaget och köpte sydväst och militära regn kläder. till hela familjen
man gör så gott man kan.

2 kommentarer:

  1. jag slängde också in sem-ansökan idag.

    v. 27,28,29,30,31.. och så ska jag kommplettera med två dgr v. 32 och ev ett par dagar vecka 26...

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna för att ni får bra väder, jag hoppas vi får det också

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.