onsdag 5 december 2012

Jag har blivit spamad !

Herre jösses skrev ett inlägg  om Söndagar i våras, och råkade andvända i mitt blogginlägg ordet "Ångest"

blogg inlägget

Har länge gått och känt att Söndagar är Tråkiga , lite ångest betonade , alltingstängt dagen, varliteförmycket i går dagen, slappa slö dagen, alla saker man måste dagen.
Men det har jag slutat med. Söndagen det är vad man gör den till.
Vi har två lediga dagar och då vill inte jag kasta bort en av dom ! på en olustkänsla !
Detta är min dagen ! nu bestämmer jag min egen tid,

Sköna Söndagen


Nu såg jag att jag fått 47 st kommentarer ! jippy tänkte jag ,men det var bara 47 st anonyma reklam inlägg för medicin.
Från en engelsk sida på Internet som säljer anidepresiva tabletter on line,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.