tisdag 14 maj 2013

Dagens dilemma

Hatar dessa ordkontroller så därför tänker jag INTE kommentera så länge du har denna skiten !!!!!!!!!!!

Jag har ca 50 komentarer om dagen från utlandet med reklam,på mina inlägg "Spam mail"
För att slippa detta måste jag aktivera  kommentars kontroll på min blogg

tycker dom som  vanligtvis kommenterar att det blir jobbigt, och jag förlorar vanliga "roliga" kommentarer !
Vad ska man göra ? Dagens klämma, knipa, trångmål, svårighet, svår valsituation, kinkig belägenhet, bryderi, problem, bekymmer kort sagt inte en aning ?

3 kommentarer:

  1. Alla såna utländsk skit hamnar i "skräpkommentarer" för mig. Jag behöver bara slänga ett öga på dom och kolla om det är vettigt eller ovettigt och sen trycka radera.

    SvaraRadera
  2. Sånt där är ju det tråkigaste som finns!
    Men det funkar väldigt smidigt i wordpress. Först ett tillägg, som sorterar ur skräpkommentarer, och om några ändå slinker genom, så funkar det ju så att man kan ställa in så att jag måste godkänna när någon kommenterar för första gången, men sedan liksom ge klartecken till den personen. (Så länge den använder samma uppgifter när den kommenterar såklart. - Wordpress kan ju bara läsa, och inte avgöra vem som är vem. - SÅ intelligent är det inte än. ;) )
    Finns det inte något tillägg till blogger som funkar lika?
    Kolla det, så kanske du inte behöver den här trista kommentarskontrollen.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.