onsdag 10 juli 2013

Ett skumt inlägg

Jag har min riktig lediga dag i dag, min officiella första semester dag. och det känns bra .
tänker städa lite hemma, lyssna på musik och små fixa
Och så ska jag ta ett skumbad min gamla semester tradition.

 

 

Fylla badkaret med vatten och massor av något lukta gott bubbligt. och bara softa.Jag har även kopplat in högtalare i badrummet så man kan lyssna på musik när man badar , hihi
När jag ser en flaska Bad skum i affären så tänker jag "Semester"
OBS det är inte jag på bilden

Förr så hade jag en tradition  att varje löning och semester köpte jag några Marabou Rom  och Russin choklad kakor.
Det var absolut min favorit , men bara då ! resten av året blev det andra sorter men vid semestern /löningen då skulle det vara Rom russin !

Sedan tog dom bort  min choklad kaka ! Fattar inte ?  det är äckligt hör jag folk säga när jag tar upp saknaden .
Funderar faktiskt på att återskapa den själv !
Genom att lägga lite russin i rom och smälta ner Marabou mjölk choklad och  röra ner  några romrussin , låta det stelna igen .
 JA ! det ska jag göra  på min första semester dag , Rom russin choklad .


Facebook grupp
Vi som vill ha Romrussin-chokladen tillbaka i Marabous sortiment

1 kommentar:

  1. Kikar in och snor Rom Russin Chokladen och äter opp den i ett nafs Mmmmmmm !!! Ha det bra !

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.