lördag 9 november 2013

Florida funderingar

Bättre en ledig lördag i regn rusk och november dimma än ingen ledig lördag alls.
Hade jag en öppen spis med björk ved vid sidan i en kopparbunke då skulle jag tända den nu.
det är inte riktigt samma känsla att skruva upp varmvatten elementet.

Nu fattas det bara en eller flera  bloggsponsorer så man kan börja mygla med deklarationen .
Vill du bli min sponsor och kanske få läsa ett inlägg från det varma Miami Beach ?

  Hjälp mig på min resa till Florida
Underbara stränder, hög kändisfaktor och ännu högre puls möter dig när du reser  till Floridas mest kända badort.Miami var den första och mest kända badorten i Florida. Här är klimatet en dröm och många  kändisar och bloggare kommer hit och solar sig i glansen av varandra. Och för semestern är det South Beach som gäller. Stranden är otroligt fin och nattlivet intensivt och lätt sofistikerat. Pulsen är hög och på de trendigaste ställena är även kändisfaktorn hög. I butikerna i Lincoln Road Mall och längs Ocean drive kan man också ägna sig åt shopping som slår det mesta.  en dagstur till Key West, eller varför inte ge dig ut på aligatorspaning i naturreservatet Everglades .

 Du kan nå mig på
Matts Jansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.