onsdag 22 januari 2014

4 år av bloggande

Hej nu sitter jag här igen , skriver i min blogg , om en vecka är det 4 år sedan jag startade  som bloggare. häftigt !
Jag som knappt orkade skriva en post-it lapp,

.Så här började jag
torsdagen den 4:e februari 2010
Det börjar bli snöigt i mitt lilla land Nu startar min blogg Ett äventyr på Nätet

Och ett äventyr har det varit , och massa nya människor som man har man träffat och blivit vän med ,ny bloggar har jag läst.
utbytet av tankar har berikat och massor av skratt . inte en elak kommentar har det varit
  Vintern 4 feb 2010

                                                    



3 kommentarer:

  1. Tack för att vi fått följa dig på äventyren!
    ingen annan bloggare har sån variation, och får en att tänka så mycket som du. :)

    SvaraRadera
  2. Då får vi snart gratta på fyraårsdagen.

    Det ÄR kul att blogga - och "lära känna2 nya människor. jag har fått kompisar som jag träffar IRL via bloggen. Hur kul som helst


    och du - den där sista kommentaren kom ju fram som den skulle!

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.