söndag 2 februari 2014

Du är så dumdryg,,, nu pratar jag!


Jag har växt upp med att få höra olika tillrättavisningar från olika håll
Ibland hör man människor säga till mig,

Du är så dumdryg,,, nu pratar jag!

Du kommer inte från (ortsnamn) så du vet inte vad vi pratar om.

Vem tror du att du är?

Du är så Amerikaniserad

Du är en riktig Megalomani (storhetsvansinnig)

Så kan man väl inte göra!

Original!!!

Haha du är rolig du!

Tror du att du äger stället?

Du ska inte inbilla mig att du är någon!!!

Knäppgök !

Detta är inte okända elaka människor utan mina
vänner, kompisar, släkt  mm
Dom menar nog bara att jag sticker ut för mycket ibland och att jag ska rätta mig i ledet
blir lite oroliga bara .


Jag vet det, men ibland blir jag bara så trött .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.