söndag 16 februari 2014

Får jag lov , får jag lov , att sjunga sportlovets visa

Men jag får inget lov !
Nu är det inte många på jobbet , sportlovet är här och skolan är tom.
Jag kommer att jobba hela veckan men det är nu man kan göra dom där sakerna man inte hunnit med tidigare , jag ska börja måndagen med att stänga av Skolklockans ringande och sätta mig ner med ett kopp kaffe och bara känna lugnet på jobbet. det är annars en rätt livlig plats skolan.

Ska passa  på att tillverka skolans nya maskot, Ekorren, det är en två meter stor utsågad ekorre i plywood som ska hänga på skolans ytter vägg . försöka att måla den så gott det går, det är svårt när det är så stora projekt , mycket enklare att rita på ett A4 papper .
Där uppe vid skylten ska ekorren sitta och gnaga på en kotte




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.