tisdag 11 mars 2014

Du har varit med på en undersökning på nätet


Hurra äntligen ringer telefonen , trodde den var trasig! Men det en okänd karl som påstår att jag varit med på en undersökning på nätet och kan vinna en massa ...besviken lägger jag på. dom ville bara sälja något .
Som medelålders gubbe så får jag inte många samtal längre.
Hemma hos oss är det Nette och Melissa som är aktiva på telefonen , När det ringer är det till dom .Tjejer verkar ha mer behov att prata ,, dom kan sitta i 30 min lätt ! och bara babbla.
 När jag tillslut tar tag i saken och ringer upp mina gamla kompisar så blir det inte så mycket kallprat , Hur är det , bra här, har det hänt nått  vi ses, hej då . 2 minuter max .
Jag saknar ibland någon att kallprata med, nästa gång en försäljare ringer ska ja låta stackaren få prata på , jag ska vara trevlig och låta intresserad ,  


2 kommentarer:

  1. Du behöver en telefonkaffe kompis helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Du är kul du. Skulle höra mig när säljare ringer! Då ska du vara glad att det inte är ditt yrke. Jag HATAR att prata i telefonen. Kanske ett manligt drag i min kvinnliga kropp......

    Hoppas det ringer nån till dig idag :)
    Kram

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.