tisdag 25 mars 2014

Jag bläddrar ibland mina singlar


3 kommentarer:

  1. Hej....har du en mailadress jag kan nå dig på?
    Har ett gammalt inlägg i din blogg jag vill be dig ta bort.
    Ska förklara varför i mail :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Hajen ÄR jättefin. Jag är glad att han inte målade den, utan lät den vara neutral. Jag blir bara glad om du snor ideér. Jag har ju många gånger hittat dom själv, ibland gör jag om dom, ibland inte... och vitsen med att jag lägger ut dom här är både för att jag ska hitta dom igen, själv. Och även för att andra SKA finna dom. För om ingen lägger ut bra tips finns det ju ingen idebank att leta i... och hur många gånger googlar man inte efter uppslag - och blir överlycklig att någon annan kommit på nåt bra.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.