lördag 8 mars 2014

Platt och kompakt

Vissa saker känner man i förväg hur det ska gå , som när jag ska åka skridskor, jag vet att det inte kommer sluta så bra , att det kommer göra ont.
eller när jag ska baka sockerkaka , jag vet redan i förväg att den kommer bli platt och kompakt.

Det är en sådan känsla jag har nu inför melodifestivalen , inte platt och kompakt ,,,eller att den inte kommer att sluta bra, 

Nej tvärt om ! jag känner att det kommer bli en hejdundrande show med Charlotte Perrellis som sjöjungfru i öppnings scenen  och hennes episka hyllning till ABBA tillsammans med Malena Ernman och Marie Bergman.
Missa inte det .



Ibland bara känner man hur det ska gå! Sanna Nielsen vinner hela konkarongen .


2 kommentarer:

  1. Jag blev så himla glad när Sanna Nielsen vann alltihop. Inte för att hennes låt var den allra bästa jag någonsin hört. Visst, den var bra även den, men framför allt för att Sanna, som är en sån fantastiskt fin och duktig person äntligen får vinna och visa vem som bestämmer.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.