lördag 22 augusti 2015

Allt är inte helt kört ! Nu känns det lite bättre.


Läste aftonbladet i morse, Inte en positiv nyhet så långt jag skrollar. ! Bara klimat förändringar , mord och våld, Känner mig ganska tagen och en del artiklar är skrivna på ett sätt så att jag ska känna mig upprörd och arg efter att jag har läst dom. och det fungerar.Det enda positiva i tidningen är reklamen som i antal är större än nyhets artiklarna i Aftonbladet/expressens nätversioner
Gravplundrare , Våld mot barn och kvinnor ,Fullskaligt krig ,Skandaler i VM, Bombmannen Och dagens nya Knivattack ! 

Men man kan fynda en ny tv till reapris det är positivt allt är inte helt kört ! Nu känns det lite bättre.

Jag kan rekommendera Dagens nyheters positiva nyhets sida  Goda-Nyheter den kan väga upp morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.