söndag 9 augusti 2015

Summering av sommaren, 9 augusti och jorden snurrar på



God morgon det ser ut som om det spricker upp ?

Sitter för första gången ute på altanen denna sommar, Lite kallt är det i skuggan  och solen har visat sig 3 dagar i rad !
Brukar sitta vid datorn och dricka kaffe när jag vaknar så här på semestern, men det har varit för blött att sitta ute i år.
Sommaren ordnar nog till sig , (sista sekunden) Ska upp och jobba i morgon för nu är min semester slut .
Ska inte klaga , än finns det chans för badväder, Vi har visserligen försökt två gånger i sommar.
 Fint och soligt på morgonen, packar  för picknick på stranden , men när vi kommer fram spöregnar det .Och jag överdriver inte ,snarare tvärtom . Men det spelar ingen roll vem man pratar med  det finns alltid någon positiv själ som har haft sol varenda dag !
  Visst har det blivit kalla kvällar ? satt under en filt i går och kollade på Terminator. 9 augusti och jorden snurrar på


Lite regn på semestern gör inget men jag skulle ha tagit med mig handskar och tjocksockor.

2 kommentarer:

  1. Det har verkligen varit en alldeles hopplös sommar om man tänkt sig göra något. - Totalt omöjligt att planera. :D
    Men jag har haft en bra sommar i alla fall, trots avsaknaden på sol. (Väldigt mycket tid att göra ingenting har det blivit, då man inte haft lust att göra något ute. Och vila behöver man nog ibland...)
    Hoppas nu att augusti bjuder på massor av den varan, så folk hinner se den i alla fall.
    Vi behöver ju ljus och värme också!

    SvaraRadera
  2. jepp - vädret blev som det blev. Det rår vi inte på. Men ledigt har vi haft. även om det har kantats av sjukdom och mycket tjafs... Men som sagt... ingen kan ta ifrån oss att vi varit lediga.

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.