tisdag 27 oktober 2015

Knäckebrödsmulor i sängen


 
Sitter i kväll och äter framför tv till Big Brother. Höstlov och Familjen är bortrest till på söndag. Bara jag hemma. Jag spiller på golvet och låter hunden äta upp det,

Ska passa på att se gamla filmer jag annars inte kan se och lyssna på musiken jag annars inte kan lyssna på också ,.

Jag gillar gamla svartvita filmer från 40 talet, hård punk musik, TV deckaren Columbo och 90 tals rave, En fin gammal Hitchcock film. Eller storbands jazz med Glen Miller.

Det är saker som får familjen att skrika rakt ut, Stäng av, skruva ner! Fyyy vad tråkig du när.
Ska äta knäckebröd i dubbelsängen också !

2 kommentarer:

  1. Svar: vi är redan hemma men jag spanade om jag skulle se Uppsala med omnejd... tror dock jag var in i butiken din dotter brukar jobba i ibland... såvida den nu ligger i Uppsala...

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.