lördag 5 mars 2016

Skivrecensioner av Matts

Jag var på loppis och köpte några skivor.


 Jag ställer in denna i min ABBA hylla också..hon är bäst! En lp jag bara måste köpa (Gammal punkare som gillar ABBA)


 Den här var inte bra ! Gyllene Tider på engelska, inte EN enda bra låt.Men omslagsbilderna är bra, det var därför jag lyfte den på loppisen.Många gånger är det just för omslaget man stannar upp och tvekar. Jag gick in med öppna öron men tyvärr

Ibland så måste man bara köpa en singel . Kommer någon ihåg filmen ?Jag var på premiären i Stockholm och fick guldfeber.

 Hittade denna bakom en byrå på en loppis.Jag skulle kolla hur baksidan såg ut, och flyttade byrån . fram ramlade detta.
 30 kr senare skyndade jag mig hem till stereon.härlig skiva från 1970 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.