onsdag 11 januari 2012

Kom och köp mig !


Jag vill käna pengar på min blogg ! men har aldrig fått erbjudan att skriva en reklam inlägg för pengar.
Jo en gång när jag skrev om att jag var med på invigningen av Sveriges första Mcdonald 1973
Där jag också stal en askopp ! då fick jag två värdemenyer i present kort.

http://mattsjansson.blogspot.com/2011/05/jag-var-dar.html

Men ingen har kontaktat mig för ett  reklam samarbete, som man hör andra bloggare får ???
Jag är förbluffad och lite förvånad
Varför inte jag ???
Kom och köp mig !
E post
matjan59@gmail.com

7 kommentarer:

  1. Det är lite konstigt faktiskt. - Men rätt vad det är så kommer det ett mail ska du se! :)

    SvaraRadera
  2. har inte hänt mig heller.. och jag förväntar mig inte det.. jag har liksom inte den typen av blogg... :-)

    SvaraRadera
  3. inte jag heller, menar lite tvärt om

    SvaraRadera
  4. Det har inte hänt mig heller fast jag tror att min blogg är allt för vardaglig för att någon skulle vilja köpa sig en plats där... Fast visst vore det skoj om man någon gång kunde få ett mail med en förfrågan... Kram

    SvaraRadera
  5. Det går nog inte till så.
    Bloggar man på nattstad får man något betalt per besökare, hur mycket vet jag inte.
    Och så går man med i affilates, som gebererar annonser. Man får då betalt per klicka folk gör å annonserna. Eller nåt.

    SvaraRadera
  6. Men hur många läsare har du vännen?? Du får öka antalet tror jag!

    SvaraRadera
  7. Det är inte så lätt att få fler läsare, jag tycker att jag lyckats riktigt bra

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.