lördag 15 maj 2010

Loppis i Söderfors


Mina lördags rutiner! 50 år in i livet.
Två koppar kaffe och ensam tid vid datorn : aftonbladet och goodmorning America ,en titt i facebook men där brukar ingen vara vaken.

Frukost när Nette Vaknar,och eventuelt en morgon film.
Sorterar alla måsten i mitt huvud och gör en eller två av dom.

Jag gillar lördagar, och försöker att göra lördagen till "min"
vad vill jag, när jag sedan känner att jag är i fas , då har jag tid för andra.



I dag ska vi på loppis . våran första för i år.
fast vi har inga pengar! (tokigt att åka då ? men kan bara inte sitta hemma...hoppas man inte hittar något)


Istället ska jag leta fynd med kameran.
idag ska alla till "park hallen" i söderfors och följer egentligen med som sällskap.
Vi har besök från Stockholm denna helg, som gärna vill se sig omkring.
Nu hoppas vi på fina fotofynd see you later, lite senare,men på samma blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.