söndag 8 april 2012

Gör din egen löpsedel "mallar"


Läs mera på Mitt lilla Face  Massor av tips

Här har du några tomma löpsedel mallar och Tidningomslag du kan andvända för att göra egna personliga ,



Läs flera underbara Blogginlägg på http://mattsjansson.blogspot.se/

En suverän galen Bloggare  enligt en löpsedel jag såg på stan.
Läs den !




Kopiera en bakgrunds mall och spar den på din dator,
öppna den i  paint eller något annat program
jag andvänder photoscape Gratis  att ladda ner
 tänk dock att nedladdning sker på eget ansvar med tanke av virus och annat otyg........ men detta program  har jag aldrig haft problem med.
http://www.photoscape.org/ps/main/index.php

Klistra bara in ett foto och skriv en valfri tex hur kul som helst, och tidningarna får lite gratis reklam.
Snälla lämna en kommentar , så blir jag glad

Mall

                                                                      Mall

                                                                        Mall










3 kommentarer:

  1. Thnx. Bra å ha...

    Tack även för dina fina varma ord tidigare idag. Vad lad jag blir. Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Haha! Om jag orkade fixa med datorn så länge... :)

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.