lördag 29 juni 2013

Lyssna på mitt sommar program

Här kan du äntligen lyssna på mig

allmän begäran så kan du lyssna på mitt program från sommaren 2010
 Jag tröttnade på att Sveriges radio inte frågade mig ! så jag spelade in ett eget sommar program
Sommar prataren : Matts Jansson Del 1

Jag ska i mitt program prata om Kvinno rollen, vietnamn kriget och Rock"n Rollen och om att leva i Månkarbo
Du får höra både fräck musik och utrotnings hotade ljud

Del 1 Sommar  med Matts.  (Klicka på pilen )
Sommar med Matts Jansson del 1 by mitt lilla face

Sommar prataren Matts Jansson Del 2
Här pratar jag om när jag spelade in en vinyl singel i Amerika , och hur högt upp det var !
Hur jag stal julklappar ifrån vietnamnsoldaterna !
och varför jag är så himmla Flyg-rädd !
Och jag försöker lösa meningen med livet.
Mycket nöje

Del 2 Sommar med  Matts  (Klicka på pilen)
Sommar med matts jansson del 2 by indianmatts



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.