tisdag 13 mars 2012

Vi som saknar dom handskrivna breven

Det var länge sen man fick ett brev
Ett sådant där vitt kuvert med frimärke på övre högra sidan och retur adress på baksidan,
Handskrivet på brevpapper

Sedan mormor dog tror jag att jag inte har öppnat ett sådant brev ,
Nu ska jag börja skriva  och  skicka brev igen
Hoppas man kan köpa frimärken fortfarande (man vet ju aldrig )
Brevpapper finns det kvar ? kuvert måste gå att få tag på  ?
Nu  får det vara nog på ett tag med dessa e mail  sms,och  twittranett på ett tag
Nu ska jag skriva brev



Här har jag startat en facebook grupp
Vi som saknar dom handskrivna brevenGå med du också
Lämna en adress och jag skriver en rad.

1 kommentar:

  1. kul ska gå med men du har väl min adress? du skicka ju filmer till mig :)

    Förresten inte ofta man går in här o det inte är skrivet nått nytt :)

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.