lördag 12 maj 2018

Sverige har varit med 58 gånger !

Och ikväll ser vi på Melodifesten och äter gott tycker jag, och ni som inte vill kan väl äta något annat !

Det är få av mina vänner, bekanta eller andra man känner som  intresserar sig för Eurovision.
-TITTAR DU PÅ DET DÄR SKITEN! får man höra så fort jag nämner programmet.

Jag sitter nog ensam i hela Sverige ikväll . eller så är det många som ljuger att dom inte tittar,
för imorgon är det många som tycker att det var helt fel låt som vann.
Sverige  debuterade i musiktävlingen Eurovision song Contest  (ESC) 1958 och har till och med 2018 deltagit 58 gånger.

Jag skall i alla fall titta för den för den 50 gången och det ska bli spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.