fredag 10 augusti 2018

Vad gör ni i morgon? åk till Tärnsjö och gå på Ingbofestivalen.

Nu på Lördag så börjar Festivalen mitt i Tärnsjö



Imorgon lördag brakar årets hjärtligaste musikfestival igång för 15 gången. 
Hembygdsgården i Tärnsjö kl 2 sparkar den igång med massor av musik på två olika scener. 


Här kan du mingla runt lyssna på både trubadurer, visa, hiphop,pop och hårdrock. En härlig blandning och du kan äta god festival mat. 

Det finns även musik och trollkarl för barnen hörde jag. Och jag tar med mig min LP-loppis också om du känner för några vinylskivor i sommarnatten. Det är så härligt. Vi syns i morgon. 
Be there or be square
                                

🔻































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.