lördag 12 september 2020

Är jag en legend i min egen hjärna ? eller bara en svetsloppa på golvet

Introduktion

Jag är just nu en nyfiken kille som går omkring här på jorden, träffar gärna på själar på min resa genom livet som delar med sig utav sin energi. Som för det mesta är positiv.

Strävar efter att finna kärlek och vänskap på vägen.
Förståelse och Empati står det på skylten.
Humor är en röd tråd som tar mig genom både glädje och sorg.

Är här på jorden en stund  för att själv göra avtryck och för att plantera ett träd i min strävan att inte ha levt förgäves.

Och om jag någon gång blir bortförd av utomjordingar så ska jag mest tala gott om människan och dess gärningar .
Det kan finnas intelligent liv här på jorden !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.