måndag 27 november 2023

Jag ska bygga ett chokladslott till jul

En pampig jul inspirerad chokladslott med vita chokladtorn. Tänkte att man kunde få följa med under byggnationen,  Jag hade ritningen klar. sågat till en plattform,köpt gelantinblad till slottsfönster så nu behöver jag bara chokladkakorna som byggnadsmaterial.

Trodde jag...Varken Marabou, Cloetta eller några andra chokladtillverkare ville vara med och hjälpa till med detta. Dom tyckte jag skulle köpa 40 chokladkakor i affären. Och det är klart att dom tyckte det. ca 1,500 kr skulle det kosta plus några kakor vit choklad också.

 Ingen hjälp där inte, företagen var snabba att svara iallafall.

-Vem är du egentligen?

-Hur många följare har du?

 -Vi får så många förfrågningar.

-I dagsläget är det inte aktuellt med några samarbeten, men vi ser fram emot bilderna på ditt mästerverk.

-Den reklamen får du stå för själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.