söndag 14 januari 2024

VARNING FÖR HATTANONSER PÅ FACEBOOK

Varning för hattannonser Just nu är det hattar överallt på min Facebook Det vimlar utav oseriösa företag på internet som försöker lura av oss pengar Dom här hattannonserna ser ut som olika företag men den det är samma företag som en kameleont ändrar dom sitt företags namn  20-30 gånger poppar det upp ett nytt företag som säljer just hattar! 





Ett trick som används på webbplatser som inte kan radera gamla dåliga omdömen är helt sonika att byta namn Snygga bilder och fina företags resuméer   det är alltför lätt att starta upp och lansera en webbplats som ser professionell ut. Dom har anställda som skriver vitsord och recensioner på sidorna och stänger ner dåliga omdömen och arga kunder.




Trots att jag försöker blockera ,anmäla , ta bort "Hattfnatt .com" från min facebook så poppar nästa hattfirma upp med liknade hattar  Jag svämmar över utav slokhattar och  plommonstop på min sida . 
 Varning för Cowboy Genius Hatter,    Steamboathatt,     Soulhatter,   Bogarts hat,  ROCKHATTER,  Chenups , Brarown,  H-Gents, Cattlehat, Kansas&Hatters , Bellishat, mm 




 Hattarna som i det här fallet det handlar om (det kan vara kläder, väskor, skor) är urdåliga filthattar som har sämre kvalité än i leksaksaffärerna där kartongen som den skickades i är i bättre kvalité än själva hatten.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.