torsdag 19 september 2024

Vi hade tänkte besöka Buffalo Steakhouse i Sandviken men...

 


Äntligen en restaurang i min smak tänkte jag när jag fick höra om Buffalo Steakhouse i Skutskär En grillrestaurang med cowboytema.

Buffalo Steakhouse
Efter att Monroe i Sandviken hade gått i konkurs så har vi letat efter något ställe man kunde ta och vänner och bekanta till någon festlig grillställe.

Jag går in på deras hemsida och kollar igenom menyn så ser jag att det är åldersgräns på vissa rätter.

Alltså upp till 13 år om man vill ha en liten portion kött och pommes, ex

Jag har en magopererad person i familjen och min fru tar sprutor och kan då inte äta hela portioner. 

Så jag skrev till Buffalo Steakhouse och frågade om deras åldersgräns på menyn och om man inte kunde få beställa en mindre portion för dom som så önskar trots deras åldersgräns ?

Buffalo Steakhouse svarar:

-Det finns ställen där de bara serverar små portioner så föreslår ett besök där istället. Önskar dig en trevlig kväll. 

Nu känns det inte så kul att åka dit efter detta svar och bara tanken på om vi nu satt vid bordet och skulle beställa mat på restaurangen och dom hade den attityden mot mig som kund. Måste man ta med ett läkarintyg om man ska gå på deras restaurang eller accepterar dom inte ens det ?

Hur kan det ha blivit så här?

Buffalo Steakhouse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.