torsdag 19 oktober 2017

Jag kanske har fel vänner ?

Har tv kokarna helt tappat verklighets uppfattningen
I morse på tv 4 Nyhetsmorgon kökets middag skulle Tommy Myllymäki göra Tacos på fin hängmörad biff !

Var köper man det ? och vem köper fin hängmörad biff för 470 kr kg för att strimla ned till färs ?
Tv Kokar kanske har hela kylrummet med häng mörat nöt , men i min frys och i mina vänners frysar ligger det inte några mängder .men jag kanske har fel vänner ?

https://www.koket.se/tacos-med-strimlad-biff-kalsallad-och-avokadokram



2 kommentarer:

  1. Skulle aldrig få för mig att förstöra fin mat så. - Precis som jag aldrig skulle göra Biff Greta av oxfilén... Pytt i panna kan man göra på annat kött. :D
    Men... Vi är ju vänner, så vi kanske är en annan sort än de som matlagningsprogrammen vänder sig till båda två? ;)

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.