I en vecka nu har vi och alla andra som har stadsnäten via Bredband2 AB,OpenNet
varit utan internet,
Det är tråkigt att en liten ort som Månkarbo blir bort prioriterad som vi har blivit,
måndags försvan kopplingen -torsdag eftermiddag började dom felsöka några timmar innan dom gick hem för dagen.
Sedan vet vi inget ? vi ringer och mailar (En bit bort från Månkarbo och lånar Internet)
Bredband2 Support [faktura@bredband2.com] OpenNet
Men det känns som om inget går fram till rätt person , dom unga suport människorna vet nog inte vem som ska ha våra ärenden ,för nästa dag finns ingen felanmälan ? får vi bara till svar
-har ni kollat sladden !!! frågar den ovetande telefonisten på Bredband2 (och då har jag och halva månkarbo ringt i 5 dagar)
-Stads nätet över Månkarbo är ju nere ! kära du säger jag, finns det någon vuxen man kan prata med ?
Skickar ytterligare ett mail
Mail till Bredband2 Support [faktura@bredband2.com] och till
OpenNet
Dåligt av er att inte åtgärda fel som faktiskt legat nere sen i måndags. Vet att första felanmälan gjorde redan i måndags till dennes leverantör. Själv har jag anmält felet minst 2 gånger per dag både hos er och min bred bandsleverantör sen i tisdags. Får olika meddelanden varje gång men bevisligen har inget hänt då vi fortfarande inte har Internet.
Om inte felet åtgärdas eller vi får reda på vad som sker och ni ställer upp med ex mobilt bredband åt oss. Kommer jag vända mig till pressen och berätta hur ni låter hela Månkarbo vara ovetande om vad som händer .Att ni inte bryr er om att alla som ligger under stadsnätet i Månkarbo faktiskt inte kommer ut på nätet.
Hej, hej!
SvaraRaderaNi verkar ha lika roligt med Bredband2 som vi har med Telia ibland. :D
Hoppas att problemet löser sig till sist.
Trevlig blogg du har! Kommer garanterat att titta in igen.
Hälsningar
Mats
Snyggt namn, du är välkommen ,
SvaraRadera